ihccat
|
Publicado: Dom Feb 07, 2010 2:50 pm Título del mensaje: A la família..."Jedara" |
|
|
Hola amics i socis.
Feia molt de temps que no entrava al fòrum. Avui ho he fet i m'he trobat aquest missatge "privat": Però ningú em prohibeix que el comparteixi amb vosaltres, no?
Jo crec que no cal contestar res, ell mateix (o ella, perquè ja no sé si és el pare o la mare inclús pot ser el mateix fill, el que no sé és si és el "repudiat" al LLeida pel Joan Carles o el "repudiat" del base pel Solano), queden retratats.
I mira, el millor de tot és que no, no m'agrada gens ni mica el Joan com entrenador, i si per mi fos ja no l'hauria ni fitxat, pero és la forma del Jedara, la manera que té de dir les coses i el vocabulari que utilitza el que em reventa.
Bé, aquí us deixo aquesta "perleta". Vosaltres jutjareu.
pero tu tienes menos inteligencia k un chinpances o un macaco como quieras te dire porque
el k no vea k este entrenador es un vividor y un chupa sangre es k no ve o es tu caso eres un imbecil.( teda claro o no) sabre escrivir o no, sera por soy español ¿sera eso? a mi no me tiene k decir quien vale o no, ya tengo yo ojos para decidir. imbecil dime cuantos entrenadores de igualda hechan tantas culpas a los arbitros como este, llevo mas de 20 años en este mundo del hockey y de goles k entran y no los dan,( miles) el entrenador del igualada es un inutil o un burro pero eso si un burro inteligente o¿ bueno? muchos imbeciles juntos(k yo creo lo segundo)
no me hagas reir como me troncho me parto y para acabar me mondo.
para abrirte un poco los ajos, ¿porque tu crees k a fichado a los dos junior formatje y torner ? para tener las espadas cubiertas ¿son jovenes?no los mejores te puede sacar junior buenisimos sin ir a la seleccion pero sin nombre.
agur imbecil
_____________________________________________________________________ |
|